SV   EN   DA

Lenovo Post Warranty Premier Support Plus Support opgradering 2år

Lenovo Post Warranty Premier Support Plus - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - for 100e Chromebook Gen 4; 300e Yoga Chromebook Gen 4; V14 G4 AMN; V15; V15 G4 AMN; V15 IML
4 173,00SEK3 338,40SEK exkl. moms
  • Produktnummer 1001100766

    Modell 5WS1L41915

    Varumärke
    Gå till varumärkets webbplats

    EAN

    Vikt kg

  • Information och specifikationer på sidan är vägledande och kan utan förvarning ändras av producenten. Alla uppgifter lämnas med reservation för tryckfel, och bilder är vägledande.
Produktbeskrivelse Lenovo Post Warranty Premier Support Plus - support opgradering - 2 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Designet for 100e Chromebook (2nd Gen) AST; 100e Chromebook (2nd Gen) MTK.2; 100e Chromebook Gen 3; 100e Chromebook Gen 4; 300e Yoga Chromebook Gen 4; V14 G2 IJL; V14 G2 ITL; V14 G3 ABA; V14 G3 IAP; V14 G4 AMN; V15; V15 G2 IJL; V15 G2 ITL; V15 G3 ABA; V15 G3 IAP; V15 G4 AMN; V15 IML; V17 G3 IAP
Allmänt
Full kontraktsperiod 2 år
Inkluderad service Material och tillverkning
Plats På platsen
Specifikationer
Service och support Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 2 år - på platsen - svarstid: NBD | Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 2 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag | Skydd mot oavsiktliga skador - 2 år | Defekt-HDD/SDD-retention -
Kompatibilitetsinformation
Designat för Lenovo 100e (1st Gen) 81CY | Lenovo 100e (2nd Gen) 81M8 | Lenovo 100e Chromebook (2nd Gen) 81MA | Lenovo 100e Chromebook (2nd Gen) AST 82CD, 82LS | Lenovo 100e Chromebook (2nd Gen) MTK 81QB | Lenovo 100e Chromebook (2nd Gen) MTK.2 82Q3 | Lenovo 100e

Plussa på din IT-supporttjänst

Hur kan du skydda de anställdas produktivitet från missödensom ett trasigt batteri eller en fallerande hårddisk och få kontrollöver budgeten och kunna fokusera på digitalisering? Hur kan dusäkerställa internationell täckning i hela världen? Hur kan du användaAI-insikter för att övervaka tillståndet på maskinparken?

Du ställer förmodligen många liknande frågor.Här är en lösning som täcker in allt.
Plussa på din IT-supporttjänst

Låt Premier Support Plus axla ansvaret

Vi hanterar de tunga lyften för att lindra trycket på IT-teamenoch ge dig tid till utveckling genom att ta på oss dina teamshantering av saker som går sönder och måste fixas.

Premier Support Plus gör hela användarupplevelsen smidigare genom attge direkt tillgång till Lenovos supporttekniker och bygga upp resiliens ochkapacitet i företagets IT-funktion. Användare och team återgår snabbt tillarbetet och frigör därigenom kreativitet för att driva verksamheten framåt.

Premier Support Plus i korthet

Premier Support Plus ger smidig, pålitlig och repeterbar IT-support som fungerarvarje gång, vilket minskar nedtiden och maximerar slutanvändarens produktivitet.
Comparison table

Premier Support Plus i detalj

Funktioner för att förutse och förhindra kombineras medytterligare skyddstjänster och ger en ypperlig supportupplevelse. 

Hjälp IT-avdelningen att hålla sig steget före problemen,skydda företagets produktivitet och främja positivamedarbetarupplevelser med snabba lösningar på problemoch tillgång dygnet runt till supporttekniker.

Premier Support: VIP-täckning för både IT-personal ochslutanvändare som ökar produktiviteten med tillgång till verkligtkunniga felsökare. De är tillgängliga dygnet runt och har prioriteradtillgång till delar med NBD-insatser och reparationsarbete på plats.2

Services Engagement Manager (SEM)4: Din utsedda,globala Lenovo-supportexpert och kundförespråkare.Dessa personer är de enda du behöver kontakta förproblem med tjänsteleveranser, eskalering och rapporteringav tillgångars prestanda för din organisation.

Proaktiv och prediktiv support3: AI-insikter, som drivs avLenovo Device Intelligence, ger proaktiva och prediktivavarningar som möjliggör förebyggande problemåtgärderför att undvika nedtid och säkerställa produktiviteten.

Accidental Damage Protection (ADP)2: Från en spilldkaffekopp till strömsprång: ADP sparar vanligtvis 28-75 %*jämfört med kostnaden för reparationer eller systembyten.

International Services Entitlement (ISE): Reserdu globalt i affärer? Oroa dig inte. ISE utökar ADP-,KYD- och SBTY-täckningen internationellt.

Keep your Drive (KYD)2: Behåll dina enheter och ta bortaffärsdata på dina villkor, förbättra datasäkerheten ochsäkerställ efterlevnad med dataintegritet och av lagringskrav.

Sealed Battery-täckning (SBTY) i upp till tre år2: Lenovo-certifierade tekniker säkerställer att batterier byts effektivt vid behov, vilket minimerar nedtiden och bidrar till företagets resiliens.

Täckning för konsumentprodukter: om en konsumentenhet passar bäst för dina behov är det inga problem. Du behöver inte avstå från Premier Support Plus och får exakt samma VIP-support.

* Baserat på Lenovos historiska data
Bli innovativ och gör användarnamer effektiva med rätt support:Premier Support Plus
(1) Endast OEM-programvara, nivå 1 bästa möjliga support 
(2) Beroende på marknad, delar och tillgänglighet till hårdvara 
(3) Kundauktorisering och Win10 eller Win11 krävs; komponenter ersätts vid gula varningar, även utan bekräftelse av diagnostiska problem
(4) Minst 500 enheter