Premier Support Plus i detalj
Funktioner för att förutse och förhindra kombineras medytterligare skyddstjänster och ger en ypperlig supportupplevelse.
Hjälp IT-avdelningen att hålla sig steget före problemen,skydda företagets produktivitet och främja positivamedarbetarupplevelser med snabba lösningar på problemoch tillgång dygnet runt till supporttekniker.
Premier Support: VIP-täckning för både IT-personal ochslutanvändare som ökar produktiviteten med tillgång till verkligtkunniga felsökare. De är tillgängliga dygnet runt och har prioriteradtillgång till delar med NBD-insatser och reparationsarbete på plats.2
Services Engagement Manager (SEM)4: Din utsedda,globala Lenovo-supportexpert och kundförespråkare.Dessa personer är de enda du behöver kontakta förproblem med tjänsteleveranser, eskalering och rapporteringav tillgångars prestanda för din organisation.
Proaktiv och prediktiv support3: AI-insikter, som drivs avLenovo Device Intelligence, ger proaktiva och prediktivavarningar som möjliggör förebyggande problemåtgärderför att undvika nedtid och säkerställa produktiviteten.
Accidental Damage Protection (ADP)2: Från en spilldkaffekopp till strömsprång: ADP sparar vanligtvis 28-75 %*jämfört med kostnaden för reparationer eller systembyten.
International Services Entitlement (ISE): Reserdu globalt i affärer? Oroa dig inte. ISE utökar ADP-,KYD- och SBTY-täckningen internationellt.
Keep your Drive (KYD)2: Behåll dina enheter och ta bortaffärsdata på dina villkor, förbättra datasäkerheten ochsäkerställ efterlevnad med dataintegritet och av lagringskrav.
Sealed Battery-täckning (SBTY) i upp till tre år2: Lenovo-certifierade tekniker säkerställer att batterier byts effektivt vid behov, vilket minimerar nedtiden och bidrar till företagets resiliens.
Täckning för konsumentprodukter: om en konsumentenhet passar bäst för dina behov är det inga problem. Du behöver inte avstå från Premier Support Plus och får exakt samma VIP-support.
* Baserat på Lenovos historiska data