SV   EN   DA

Lenovo Premium Care Support opgradering 4år

Lenovo Premium Care Plus - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for system med 2 års kurer eller bær ind-garanti) - 4 år - on-site - responstid: NBD - for Legion 7 16; S7 16; Yoga 7 14; 7 16; Yoga Pro 7 14; Yoga Slim 6 14; 7 Pro 14; 9 14
3 258,00SEK2 606,40SEK exkl. moms
  • Produktnummer 1000689680

    Modell 5WS1J38526

    Varumärke
    Gå till varumärkets webbplats

    Vikt kg

  • Information och specifikationer på sidan är vägledande och kan utan förvarning ändras av producenten. Alla uppgifter lämnas med reservation för tryckfel, och bilder är vägledande.
Produktbeskrivelse Lenovo Premium Care Plus - support opgradering - 4 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer System med 2 års kurer eller bær ind-garanti
Designet for IdeaPad Slim 7 14ARE05; 7 15ITL05; 7 Carbon 14; 7 Pro 14; 7 Pro 16; Legion 7 16; S7 15; S7 16; Lenovo Slim 7 14; Yoga 6 13; 7 14; 7 16; 9 14; Yoga Pro 7 14; Yoga Slim 6 14; 7 Carbon 13; 7 Carbon 14; 7 Pro 14; 7 Pro 14ACH5 D; 7 Pro 14ACH5 O; 7 Pro 14ACH5 OD; 7 Pro 14IHU5 O; 7 Pro 16; 7 ProX 14; 9 14
Allmänt
Full kontraktsperiod 4 år
Inkluderad service Material och tillverkning
Konfigurationer som omfattas System med 2 års kurir- eller inlämningsgaranti
Plats På platsen
Svarstid Nästa arbetsdag
Specifikationer
Service och support Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 4 år - på platsen - svarstid: NBD | Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 4 år | Produktinformationsstöd - e-postrådgivning - 4 år | Produktinformationsstöd - webbstöd / internetstöd - 4 år | Skydd mot
Kompatibilitetsinformation
Designat för Lenovo IdeaPad S740-15IRH 81NY | Lenovo IdeaPad Slim 7 14ARE05 82A5 | Lenovo IdeaPad Slim 7 14IIL05 82A4 | Lenovo IdeaPad Slim 7 14ITL05 82A6 | Lenovo IdeaPad Slim 7 15IIL05 82AD | Lenovo IdeaPad Slim 7 15IMH05 82AE | Lenovo IdeaPad Slim 7 15ITL05 82
Premium Care Plus

Premium Care Plus

Nu behöver du inte längre gå och vara orolig! Med Premium Care Plus finns du på vår supportlista med förtur, och får täckning mot eventuella olyckor som kan skada din dator2. Ta dig enkelt igenom arbetsdagen med Smart Performance och vår utökade batterigaranti, och njut av att känna dig trygg.
Produktbild0:52

En enda lösning för omfattande PC-stöd

I dagens ständigt föränderliga landskap av arbete och lek, där din dator är ditt verktyg för produktivitet, garanterar Premium Care Plus en smidig och bekymmersfri upplevelse med Lenovos förstklassiga svit av hård- och mjukvarusupportlösningar.
Produktbild
Accidental Damage Protection (1)
Prioritized Support (2)
Enhanced PC Performance & Security

Accidental Damage Protection (1)

Täcker olyckor som tappade datorer, spill, stötar, strukturella fel, elektrisk överbelastning och skador på den inbyggda LCD-skärmen utan att reparationsavgifter tillkommer.

Prioritized Support (2)

Elittekniker tillhandahåller heltäckande support för både maskinvara och programvara. Om problemen inte kan lösas på distans kommer tekniker att skickas ut för reparationer på plats eller påskyndade reparationer.

Enhanced PC Performance & Security

Med programvaran Lenovo Smart Performance kan du diagnostisera och lösa problem med prestanda och säkerhet, vilket snabbar upp din dator samtidigt som den hålls fri från skadlig kod.
Extended Battery Protection (3)
Easy Data Migration

Extended Battery Protection (3)

Sealed Battery Warranty är en treårig begränsad garanti som innebär att ditt batteri kan bytas ut en gång om det går sönder efter det första året, eller om det inte längre uppfyller prestandakraven efter 2–3 års användning.

Easy Data Migration

Lenovo Migration Assistant är ett lättanvänt, snabbt och smidigt verktyg för att flytta viktiga data och inställningar till din nya dator – och allt sker över din Internetuppkoppling.

Din dator optimeras automatiskt med Lenovo Smart Performance medan du går om dagen.

Produktbild

Hur långa avtalsperioder är tillgängliga för Premium Care Plus?

Premium Care Plus finns tillgängligt i perioder om 1, 2, 3 och 4 år för bärbara datorer eller stationära datorer. (De bärbara datorerna Yoga, V-Series, Legion (där det inte finns Ultimate-stöd tillgängligt) och Idea samt IdeaCentre) Surfplattor stöds i 2 år. (inkluderar inte support på plats, Sealed Battery Warranty, Data Migration och Smart Performance.) Chromebook: Premium Care Plus för Chromebooks inkluderar inte support på plats, Smart Performance och Data Migration Sealed Battery Warranty är dock endast tillgänglig i upp till 3 år.

Hur man kommer igång?

Välj Premium Care Plus som en tilläggstjänst för nya enheter på lenovo.com eller be din säljare att bifoga den till ditt köp i butik.

Har du redan köpt din enhet och har Premium Care?

Uppgradera till Premium Care Plus genom att besöka www.lenovo.com/supportservices, eller skaffa det genom att köpa ett fysiskt aktiveringskort från partnerbutiker.

För mer information besök:
www.lenovo.com/premium-care-plus
  • Vissa marknader kanske inte har supportkapacitet, och följer då de bästa tillgängliga servicenivåavtalen. 
  • Kunden kan göra ett ADP-anspråk först 30 dagar efter köpet. Händelser som inte täcks inom Lenovo Accidental Damage Protection är bland annat: kosmetiska skador (repor, bucklor eller sprickor som inte påverkar produktens funktion eller strukturella integritet); förlust av eller fel på utrustning till följd av användning under onormala förhållanden; förlust av data eller avbrott i verksamheten; avsiktliga skador och missbruk; borttagning eller modifikation av delar/tillbehör; stöld; brandskador; skador på kringutrustning eller produkter från tredje man (även om de sålts av Lenovo). 
  • Lenovo Chromebooks har inte Smart Performance-funktioner (årlig hälsokontroll av datorn, automatisk borttagning av virus eller skadlig kod samt automatiska prestandakontroller) och Migration Assistant stöds via Lenovo Vantage-programmet. 
  • Sealed Battery Warranty och ADP är tillgängligt i det land eller den region där försäkringen köptes och kan inte överföras om enheten skulle medföras till ett annat land. Sealed Battery Warranty är endast tillgängligt för Lenovo-datorer under en period om 3 år och gäller inte för Lenovos surfplattor och stationära datorer. 

  • Lenovo Services är inte tillgängliga för alla modeller och erbjuds i mån av tillgång. Lenovo förbehåller sig rätten att utan föregående meddelande och när som helst ändra produkterbjudanden och produktspecifikationer. Lenovo försöker i största möjliga mån säkerställa att informationen är korrekt, men kan inte hållas ansvariga för redaktionella, fotografiska eller typografiska fel. Bilder visas endast i illustrationssyfte. Komplett information om Lenovos produkt-, service- och garantispecifikationer finns på www.lenovo.com. Lenovo och Lenovo-logotypen är varumärken eller registrerade varumärken som tillhör Lenovo. Andra namn på företag, produkter och tjänster kan vara varumärken eller servicemärken som tillhör andra innehavare.